Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

Congratulation :)
 
Saturday 4 January 2014 

Assalamualaikum and hello ppl . . .
Dah lama rasanya aku tak bermanja dengan blog buchuk buchuk ak ni . Maaflah aku terlalu busy dengan study aku sekarang ni . So laptop kemana , blog pun entah ke mana . Tapi bila ada peluang untuk update blog , InsyaAllah aku akan update . 

So malam ni aku nak share dengan engkorang satu berita gembira yang aku baru je tau . 








Haa nampak tak gambar kat atas tu ? Nampak tak ? Itu adalah bekas budak kelas aku masa zaman sekolah . Dia nampak cantik dalam gaun biru tu . Alhamdulillah , dia telah melangsungkan hari pertunangan dia dengan pilihan hati dia , Hisyam . Lelaki yang telah dia selami hati budinya selama setahun lebih . Tak pernah aku sangka dia akan kekal dengan lelaki pilihan hati dia . Dan memang aku tak sangka kata kata dia untuk melangsungkan pertunangan dia secepat mungkin telah termakbul . Alhamdulillah , dia telah menjadi seorang yang serius dalam hubungan yang melibatkan hati dan perasaan .

By the way , congratulation Umeirah and Hisyam . May Allah bless both of you till your last breath and till Jannah . May you stick together no matter what happen . May you tough everything together . I'm happy for you , Umeirah ( Eventhough we're not close anymore ) . Nothing to give on your engagement . Only my pray with you and your partner . May the happiness will be yours till forever . Amin 

Selamat berbahagia xx




Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.