Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

Kehidupan di kolej
 
Sunday 7 July 2013 

Hah makin lama makin aku lupa yang aku ini punya blog . Kesian kamu , sudah kelihatan seperti sarang tikus  dah aku tengok . Kotor .

Assalamualaikum , anda semua . Mungkin ada yang tahu , dan mungkin ada yang tidak tahu , yang aku ini siswi KPJUC Nilai . Alhamdulillah , berkat doa diri sendiri , ibu ayah , abang adik dan kawan kawan yang sentiasa berada di samping aku . Dan aku sendiri tak sangka yang aku akan bertemu semula kawan baik aku yang sentiasa bersama sejak dua tahun lalu . Dan sekarang aku bahagia dengan hidup aku . Haritu aku belek diari dalam handphone ,

Angan - angan bila dah masuk U : Jadi peramah

Tercapai . Kalau tak sebab Tasha , kawan bilik yang paling kecoh , aku akan terus jadi seorang perempuan yang pendiam . Dah lah aku ini pemalu , susah untuk bergaul dengan orang yang aku tak berapa kenal . Hahaha ayah ibu juga terkejut bila dapat tahu aku dah pandai bergaul dengan orang sekeliling . Alhamdulillah . Mereka lah antara orang yang paling gembira . Sedangkan dulu , mereka dah banyak kali nasihatkan supaya berubah . Tapi aku sahaja yang takut . Takut orang tak boleh terima aku dengan perubahan aku sekali . 

Hoii mak aii neves tak ingat dunia , bila aku jadi seorang perempuan yang peramah . Aku mula berfikiran negativ dan aku rasa takut dengan diri sendiri . Aku tak pernah jadi peramah . Dengan budak budak kecil yang comel , masih dikawal lagi . Aku ada buat research macam mana nak jadi peramah yang baik . Dan Alhamdulillah , berjalan dengan baik .

Lepas dari hari pertama aku jadi peramah , aku teruskan lagi untuk hari hari seterusnya . Aku kena teruskan untuk dapatkan keyakinan . Hah konfem orang menyampah dengan aku . Orang semua macam tak suka dengan cara aku . Memang pun , i mean cara dia orang bercakap dengan aku tu , menakutkan . Aku suka fikir bukan bukan*ketuk kepala sendiri*

But then , lepas semua perasaan yang berputar belit tu , akhirnya ada yang boleh terima aku .

Alhamdulillah semua kat sini semua okay , semua . Cuma kat Nilai kan panas sikit . Panas sangaaaaat . Bermandi peluh kat sini . Gelap semua gelap , habis . Hancur .

Aku pohon ampun dan doa dari kamu semua , harap semua dipermudahkan . Amin . . :)




Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.