Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

Moments :')
 
Sunday 23 December 2012 

Assalamualaikum and selamat malam semorang*lambai tangan*

Aucak . Ewah kemain happy  lagi dia main cak - cak malam nih . For sure lah dah beberapa saya tak update blog . So sempena dengan kegembiraan saya berserta dengan angin yang sejuk nih , saya gigihkan jari jemari saya untuk menekan keyboard nih . My dear blog , sorry sebab dah lama tak bagi nafkah*muka sedih* . Dah boleh mintak cerai dah sebenarnya . Kahkahkah .

Saya tak tahu lah sama ada orang merindui saya ke tak*wondering* . Mungkin tak ada . Tapi terima kasih kalau ada yang merindui diriku yang hina ini . Ewah ~ Oh sebelum terlupa , saya nak ucapkan selamat menjalani malam yang indah kepada semua blogger dan orang yang tak diundang yang sedang membaca blog saya yang tak berapa cantik nih*tunduk* . Sesungguhnya saya ingin menjadi peramah dengan semorang malam nih .
Muka itewww tak secomelz awakss semua . Ahakss -,-

Saya update blog pun sebab nak lepaskan gian dah lama sangat tak menaip . Sebenarnya saya update blog nih sebab nak berkongsi kegembiraan*lompat atas katil* . Apakah kegembiraan tuh ? Aummmcakk*roll the drum* . Dua tiga hari nih kita banyak meluangkan masa dengan classmates sendiri . So banyak lah yang kita orang kongsikan . Tapi kan tapi kan , tadi masa kita duk lepak - lepak sambil menikmati bakso yang lazat dengan Khairul and Fain , tetiba ada seorang jejaka yang kita rindui datang kat tempat kita orang lepak . Ohohoho*mulut lopong* . Siapakah gerangannya itu ? Naaa tudiaaaaa gerangannya , Akeem*bukak tirai* . Ya Allah , betul ke apa aku tengok tadi ? Hakhak macam tak percaya okay*gosok mata* . Rasa macam nak tersenyum je nampak muka dia <----- Ayat macam mintak pelempang sebidas . Kihkihkih :)

Serious talk Akeem nampak kusut sesangat . Sampai Khairul bisik kat kita " Akeem dah macam anak tak terurus " . Hakhakhak memang pun . Rambut macam tak sikat setahun*julingkan mata* . Tau lah dah tak bergelar budak sekolah , tapi tak yahh lah tunjuk terang - terang macam tuh . Nanti orang cakap apa je , buat malu je tau . Jagalah penampilan tuh sikit , sayang*usap rambut* . Kita tengok awak cenggitu pun dah rimas , ini kan pulak orang sekeliling . Apa lah Akeem nih*tepuk dahi* . Actually dia nampak kusut pun sebab kita*tunduk* . Kita tuduh dia macam - macam . Tapi dia tak tau apa - apa pun tentang masalah yang berkaitan dengan kita . Sorry Akeem , tade niat nak buat cenggitu . Itewww terkeliru masa tuh*pegang bahu* . 

Itewww happy dengan dorang . Please be jelly . Hikhik

Kita bukan sahaja bahagia dapat melihat lelaki yang dirindui oleh kita , malah kita happy menggila dengan Khairul , Fain dengan Zikir . Kita sibukkan diri dengan duk lepak kat tasik dengan dorang semua . Dorang gembirakan kita eventhough sekejap . Without them , i can't create my own moment . Tak kisah lah kena reject dengan Khairul . Kena ngalan dengan Zikir <---- Oh ini shelahkaww ! Hakhakhak . Fuhh bila duk lepak dengan dorang , memang kita akan balik malam . And my mom already knew about that*smile* . Kita sayang dorang kuasa doploh*peluk* .  Kita nak duk lepak dengan dorangzzz lagi . Rindu nak kena reject dengan dorang . Wakakakaka*guling atas katil* . 

Me and my lovely sister , Kak Fain :*

Tasik yang dekat rumah Zikir memang dah tempat biasa kita dengan my buddyz lepak . Tapi paling best , masa ada photoshoot pengantin baru lepas sanding . Memasing duk fikir nak kahwin kat mana , nak ada berapa anak , nak anak panggil apa . Ewahh gatal nya ! Sabar dulu , biar itewww sampai ke jinjang pelamin . Eh ? Hakhakhak tolong lempang itewwww sekarang*ayun tangan* . Apa - apa pun dalam tahun 2012 je kita rasa gembira semacam nih . Sebelum nih kita tade kawan yang layan sebegini rupa . Pergi karaoke sesama , pergi shopping sesama . Hikhikhik teringat kat Khairul pulak*menongkat dagu* . Ini semua merupakan kenangan terindah pada kita*turn on lagu Kenangan Terindah* . Ewahhh !

Farahanah , Me , Farahin :)

I will miss you all*crying* . Entah bila kita boleh jumpa dorang dalam keadaan yang happy macam sekarang nih ? Bergaduh cari tempat nak lepak , rindu nak makan bakso , rindu nak tengok dorang menggila menyanyi dalam UBOX . Hmmm tak pernah rasa sebahagia nih . Ya Allah , terima kasih sebab berikan aku kebahagiaan dan kegembiraan yang aku dambakan selama nih . Terima kasih sebab berikan kawan - kawan yang memahami aku dan mampu membahagiakan aku . Terima kasih , ya Allah*menadah tangan* . Aku akan menghargai pemberiaan - Mu ini :)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Kawan adalah keluarga kedua kita :*






Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.