Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

I Won't Hate You !
 
Friday 28 September 2012 

Assalamualaikum and hello fellas . . .
Salam Jumaat , you all ! Not much i can say about my day . Worse and keep worse*sigh* . SPM near corner . Seriously i feel like want jump from Plaza Angsana's building . With the major problems , with the pressure of study . Hamaigad , please don't torture me like this . I hate this situation . It's make me not feeling well , always in a bad mood , and much much much . Ya Allah , please help your servant . I really need a time for relax even one minute . Can i can i ? I begging you , Ya Allah . Too tired to face all this . But i really hope that You can help solve my problem between me and my classmate .  I can't take it anymore . I 'm tired cry cause of her . Now , i don't want drops my tears because her anymore . I want be happy with all . 

Dear awak , boleh kita tau kenapa awak rasa bodoh bila berkawan dengan kita ? Bukannya masa awak pungut kita , awak cakap awak nak belajar sesama . Tapi kenapa sekarang berubah ? Oh , kita lupa*tepuk dahi* . Manusia senang berubah dalam faktor - faktor yang tertentu . Kita tak akan marah kalau awak tak suka berkawan dengan kita . Rasanya tak perlulah bercerita dengan orang semua . Memang betul kalau orang tanya kita kena jawab balik soalan orang tuh . Takut timbul fitnah . Jawapan yang awak bagi kat orang tuh tak perlulah sampai boleh menyentap hati kita . Hina sangat kita ke nih pada mata awak tuh ? Sampai nak cakap " Aku tak boleh belajar kalau duduk dengan dorang . Makin bodoh ," What the mean ? Pandai ke bodoh semuanya adalah creation Allah . Kita semua tade hak nak judge satu sama lain . Kalau awak dengan kita dah tak rapat , dah lah . Tutup cerita , tak perlu nak panjang - panjang kan cerita . Kalau betul lah kita beri awak kebodohan tuh , siapa kita nih nak buat cenggitu ? Kita bukan Tuhan nak buat orang jadi sampai cenggitu . One more thing , kalau kita bodoh and you superb clever kan , result exam kita before this pun lebih kurang je dengan awak . Tade apa perbezaan dan tade apa yang nak dibanggakan . Kalau awak rasa kita buat awak jadi bodoh , buat apa awak berkawan dengan kita ? Buat apa susah payah pungut kita ? Simpati kat kita ? Hmmm , kita tak perlukan simpati awak tuh . Awak simpan je lah simpati tuh and give pada orang yang lebih layak dapatkan simpati awak tuh . 

Kita dah penat dengar orang bercakap pasal apa yang awak cakap . Sometimes , ada kaitan dengan kita . Sometimes , tade kaitan langsung dengan kita . Kita dah puas pekakkan telinga nih , tapi kita tak boleh . Orang sibuk cakap awak nih arrogant , berlagak pandai , bajet bukan budak kampung . Kita hanya mampu cakap kat dorang " Sabar je lah " , "Biarkan je lah " . For you , maybe apa orang nak cakap lantak lah . Tapi sampai bila , awak ? Lama - lama awak akan sakit hati dengan apa yang dorang cakap . Kenapa kita kena dengar semua tuh , sebab dulu kita pernah berkawan bertiga . Mana ada awak , kat situ adalah  kita dengan Fain . Now everthing changed . Kita dah macam belangkas dengan Fain . You got a new friend who can understand you . Kenapa benda nih semua datang life kita ? Sebab kita yang bodoh nih pernah kenal awak . Pernah create kenangan sesama .  Sometimes timbul rasa menyesal dalam diri sebab pernah kenal awak . Nak buat apa macam mana ? Benda dah berlaku , tak boleh nak putar masa lagi . Buat macam tade apa yang berlaku even benda tuh perit untuk dilalui . Kita dah malas nak comment apa - apa , asalkan happy dengan apa yang awak buat . Hopefully you got an excellent result in SPM . Thanks sebab rasa bodoh berkawan dengan kita , Umeirah !



                         

Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.