Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

4 month 10 days
 
Friday 11 May 2012 

Assalamualaikum and Hi . . . . .
Okay , tak yahh cakap banyak . Hati masing-masing tengah bercelaru . Just straight to the points . Awak , apa salah kita dengan Fain sampai awak tipu kita orang ? Apa yang awak dapat dengan menipu kita orang ? Awak , kalau kita orang buat salah , cakap terus-terang . Namoooo pendam sesorang dan jadi penipu . Kita orang sedih tahap giga !
Kita dah baca status awak tuh . Lahai , terharu*pegang tisu* . Tapi kalau tak ikhlas , tak yahh tulis ah . Lepas apa yang awak dah buat pada kita dengan Fain , kita jadi tak boleh terima segala yang awak buat . Sebenarnya awak nak perli kita dengan Fain kan ? Lahai , awak . Kita rasa awak macam nak buat kita terasa dan kita tak terasa langsung . Bila kita baca , kita macam nak ketawa guling-guling . Awak buat lawak okay*guling atas lantai* . Good trying , girl !

Kenapa awak mesti buat semua nih ? Awak tak rasa bersalah ke ? Mula-mula awak cakap cenggini , lepas tuh awak cakap cenggitu . Dear you , am i burden or enemy in our friendship ? I need your reasons for your answers . Kalau awak tak suka kita berkawan dengan awak , cakap je awak . Tak perlu cerita dengan orang sekeliling , perangai kita cenggini , perangai kita cenggitu . Itu aib kita . Kalau awak asyik buka aib kita , awak akan bawak aib kita tuh sampai akhirat . Aib seseorang itu adalah amanah . Kita belum pekak lagi , wak . Allah Maha Mengetahui setiap kata-kata awak tuh . Suatu hari nanti , kita akan tau jugak . Tak perlu menafikan lagi .

Ada lagi nih . Kenapa awak nak tipu pasal adik angkat awak ? Kononnya dia ada text awak , mintak number Bf awak yang bajet Korea tuh*angkat kening* . Lepas awak cerita cenggitu , kita dengan Fain terus cari budak tuh . Adik angkat awak yang Form4 tuh . Tak kan lah adik angkat daripada Aberdeen pulak*peluk tubuh* . When i asked her about this , you know what . She said she doesn't has your number and how can she text you just for asked Hasbil's number . Nonsense ! Still want to deny it . Go on . 

One more thing , stop bashing me on your Facebook .  Setiap kali kita update status , mesti awak nak update jugak . Nampak sangat lah awak terasa dengan semua status kita , kan kan ? Just admit it . Kalau kebetulan , mungkin boleh diterima . Tapi selalunya awak akan update status lepas kita update . Apa maknanya ? Dah lah awak . Berhenti lah hidup dalam kepura-puraan . Kita dah penat . Masing-masing dah besar dan matang , dah boleh fikir baik buruk , dosa pahala , syurga neraka .  

Dah terang lagi bersuluh awak menipu kita dengan Fain secara terang-terangan . Agaknya awak ada nak tipu kita orang apa-apa lagi tak ? Lantak ah . Kita malas nak luahkan segalanya kat sekolah . Takut-takut awak buat drama air mata . Lahai , tuh dah jadi satu kes . Awak kan tak suka jadi perhatian orang . Publisiti murahan lah apa lah . Ok . . . . . ok . I can't put a glue to shut your mouth from talking . Everthing you said about me , i take it as compliment . Kita minta maaf sebab kita terpaksa lepaskan semuanya . Kita dah penat untuk pendam kan semua nih . Cukuplah selama 4 bulan 10 hari , kita dengan Fain pendamkan sampai menangis . Sebelum kita lupa , kita tak akan lupakan apa yang awak hantar text kat Fain . Awak 'Ye lah , kau kan ada kawan baru ' , Fain ' Sape ? ' , Awak ' Amarlina . Amarlina kan kawan baru kau . ' Thanks because made my heart hurt . Still want to lie ? Eyes and heart never lie . Keep this on your mind ! 


Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.