Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
The little symphonies of life
A personal blog by nana ♥
Home

Awak :')
 
Sunday 22 January 2012 

Assalamualaikum HAI and hello Malaysian :')
Kita not in mood lah hari nih . Rasa macam nak menjerit menggila nih . Shocked dengan perangai seorang budak nih . Ya Allah , tak apperciate langsung apa yang kita buat . Sedih weyy , dia buat macam nih . Dah leetteeww , dia buat kita terasa hati dengan dia . Tuh pun dia buat tak tau jea dengan kita . Kayfine , siapa kita kat dia*kesat air mata* . Sometimes rasa nak jea menangis-menangis depan dia . Tapi tak sanggup pulak rasanya . Takut kena reject habis-habisan dengan budak tuh . Budak tuh dah lah perangai macam pffffftttt --' Bukannya ada perasaan . Nak tunggu someone tuh sakit , baru lah dia rasa kesian . Sumpah , tak kan kita nak kena menangis , baru awak nak apperciate yang kita buat dekat awak ? Amboi , jahatnya awak :| Okay , apa cerita kita dengan dia ? Jom ah baca sampai tertidur . Muehehehe x)
.
.
.
.
.
Awak , awak apa salah kita dekat awak ? Kalau awak tak tegur apa salah kita , macam mana kita nak tau apa salah kita . Kalau awak nak berdiam diri , sampai bila ? Serius weyy , kita yang jadi tak tentu arah . Kita senyum , awak masam jea muka . Cuba kalau dengan orang lain . Ya Allah , awak boleh bergelak sakan . OmyGod , kita terasa dengan perangai awak . Tapi kita masih tersenyum . Awak tetap dengan muka b___ awak tuh . Awak tau tak kita asyik menangis sebab awak :'( Apa nih semua awak ? Dulu kemain lagi awak support kita . Now , macam pulak jadi nya ? Kalau nak kata kita tak jaga perasaan awak , every time everyday kita jaga perasaan awak . Maybe you can't see it . By the way , thank you so much babe because make me crying :') Kita faham kita tak sedarjat dengan awak . Awak pun malu nak berkawan . Okay , awak . Selama nih awak menahan malu jea kan . Tak apa*kelip-kelip mata* Awak dah anggap kita nih p_____ kan kan ? Btw , kita bukan orang yang cenggitu . Awak cepat sangat judge kita . Awak tak tau situasi sebenar kita . Apa yang tau , kita boleh dianggap kuli . Ya Allah , jangan lah buat kita cenggini . One more thing , i want to say Congratulation ! Because you've make everyone reject me with your f___ sentences in that group . Dah lama kita bersabar dengan awak . Sorry lah awak kalau kita dah terlampau kasar dengan awak . Kita akan halalkan makan minum awak sebelum nih . Kita tak nak sumpah serana awak sangat . Awak ada perasaan . Me too .
.
.
.
.
.
So , di sini kita ingin menegaskan bahawa kita sayang budak tuh . Dan kita cuba sedaya upaya untuk membuat dia berkata-kata dengan kita . Kita buka tunggul . Dia tak boleh layan kita cenggini . Kita tak pernah nak mintak simpati dia . Dia caring dengan kita . And that same time , i love her so much like my sister . Maybe she never know . Thats enough . If you think i'm fault , just go on ! I hope you're the last person think negative about me . You never know all about me . You only i know i'm kinda shy girl . Thats why you care about me before this x| Thanks people . After this , be apperciating someone okay . Everyone in this world have heart and feelings . Dont make it them cry because of your hipocrite :) Kbhai

Labels:



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.